Vad tog 1 januari vägen?

Vakande 13:40 idag. Väldigt härligt att veta att typ hela dagen är slut.. Har precis ätit lunch också. Har inte så mycket att säga om den här dagen förutom att jag typ kommer ligga i soffan och tjocka mig. Ska ut till stallet u kväll och ge hästarna lite kärlek. Vi har kvällsfodringen. Ska försöka göra mig i ordning lite. Kanske ska ut och springa? Kommer nog inte hända. Men känner att jag behöver röra mig. Har inte tränat ett piss under lovet. Bara ridit då men ändå. har inte fått mina betyg ännu! Kul va! Nej men tror min lärare skickade betygen till huset i Sthlm. Härligt! Men vi hörs, kram

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha! Vaknade också den tiden!!

2014-01-01 @ 16:49:20
URL: http://amdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback