Första dagen i helvetet (skolan)



Nu var skiten igång igen. Ser verkligen fram imot alla prov och läxor.NOT. Idag var det rätt lugnt och skönt. Efter skolan drog jag och några kompisar hem till Lilly. Vi såg film och thero klängde på mig. Lillys 3åriga lillebror. Rätt mysigt att ha en lille bror som är 3.. Så söt. Idag vilar hästarna. Tiden försvann idag. Sitter med ipaden! Äntligen fått igång den. Så skönt. Om ni har någon speciell fråga skriv i kommentarerna för svarar på allt. 
Funderar på att ha någon bloggtävling igen eller länk tävling. Kommer ni ihåg sist det var bloggtävling? Grymt kul att så många ville va med. Btw, haul videon vill inte ladda ut men gör så gått det går. Den kommer så fort som möjligt. Paddan som jag fick för 2 år sedan är verkligen Grym. Love it! Ska börja använda den mer. Ett måste.. Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, återigen, kommer du göra en haul på det du köpte i farsta?

Svar: Det står ju ;) jag har gjort den men min videofy vill inte lägga ut den.. Kämpar ;)
Victoria Gadd

2014-01-08 @ 19:50:49
Postat av: Paula

Hej! Först och främst, grymt bra blogg! Såg att du hade gjort en design till Alice Leander och själv bloggar jag fast utan design... Skulle du kunna göra en till mig?

// Paula :-)

Svar: maila mig så fixar jag en! [email protected] :)
Victoria Gadd

2014-03-03 @ 21:37:14
URL: http://paulaunghansee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback