En dag i Farsta centrum

Idag har jag gör första gången jag var i Farsta centrum och i Farsta. Kan säga att köpcentret var super! Ett av mina favorit ställen att shoppa på. Det var liksom bra sortiment i butikerna. Köpte lite saker och det mesta för mina egna pengar ;) haha stolt! Kommer visa vad jag köpt i en video på videofyme. 
Älskar sakerna jag köpt. Nu ska jag hem via och sedan skritta hästarna lite. Vi hörs! 


Kan säga att alla barn som var inne där dom sålde vs var helt jäkla hysteriska. bah åå vad gott åå jag dör. Haha lite itererade. Allt lukta typ lika dant för att alla hade sprutat med alla parfymer så man bah jaha.. ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej jag har bara en lite udda fråga.
Många tränar tjatar ju på dom som tävlar i fler dicepliner att dom måste välja en att satsa på. Vad skulle du välja atta satsa på ifall du var tvungen att välja?
Och känner du folk ut varenda diceplin, hoppning, fälttävlan, dressyr, körning, voltige, westren med mera? Och om du årkar kanske säga vilka? :)

Svar: ASså jag har inget måste att välja och ingen av mina tränare kräver det av mig heller, familj eller vänner. Jag gör det jag tycker är roligt och satsar stenhårt på det! Hoppning och dressyr är dom två grejerna jag satsar på. Med dom hästarna jag har idag är väldigt fina i dressyr. Därför tror jag att jag kan komma längre i dressyren än hoppningen. Så jag har högre mål än så länge i dressyren än hoppningen. Men jag tycker hoppning är så grymt kul och kan typ inte leva utan att hoppa och tävla i det. Så sjukt kul. Min nästa häst tror jag blir en hopphäst fast jag vet inte vill ändå ha en dressyr häst. Men om jag ska köpa en ny häst i framtiden så ska jag verkligen köpa en häst som har väldigt god kunskap och påtensial i den grenen jag kommer välja. Men jag kommer alltid hålla på med båda. Jag är fortfarande ung och behöver inte välja något nu. Jag kör på och kommer dit jag kommer :) snygg fråga förresten ;)
Victoria Gadd

2014-01-07 @ 22:31:26
Postat av: Anonym

Skulle inte du göra en haul??? :O

Awesome blogg btw

Svar: Jo men min videofyme vill inte sammarbeta.. Men den kommer ut så fort som möjligt ! Tusen tack
Victoria Gadd

2014-01-08 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback