Det är sent nu ;)

Ja ni! Har precis lagt mig i sängen efter en grymt kul och rolig nyår! Är Heeeeelt slut! Har skjutit min FÖRSTA raket någonsin. Haha. Och det som först och främst är coolast det är att jag hållt i ett tomte bloss första gången i mitt liv. Ja ni, jag har varit sjukt rädd för raketer, hehe ska inte säga att jag inte är rädd för raket för det är jag. Men fett stolt! HAAHAH dör. Knäpp som jag är började jag grina vid tolvslaget när alla kramades. Blev bara en sån lättnad att 2013 är slut, kändes som allt det där jobbiga jag gått runt och bärt på bara blåst bort. Ni kan inte fatta hur underbart det känns. Men Gud vilken härlig kväll med världens bästa gäster. Kan inte bli bättre! Åå nytt år nya möjligheter! Mitt hjärta till 2014! Skruvad kväll ASså. Men nu ska jag försöka släcka lampan och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback