Dålig uppdatering





Sorry. I förgår var en sjukt deppig dag måste jag säga.. Igår mycket att göra och idag TRÖTT. Ber om ursäkt. Var uppe halva natten för ett rör gick sönder.. Så det spruta vatten och det var inte kul. Har ridit båda hästarna idag och davy tog det chill och laguna ett dressyr pass. NÄR GÅR DEBUTEN I LA MED LAGUNA?! Min fråga.. Hon gick så fint! Red igenom lätt a också. Har inplanerat en debut på henne snart på tävlingsbanorna. Så kul! Om allt går som det ska så blir det nog så. :) i slutet ville inte laguna stå still och då kommer min svaga sida upp inom ridningen.. Orkar inte ta upp deg nu men blir så förbannad på mig själv. Tar det i ett annat inlägg. 

När jag red davy red jag runt i kvarteren och när jag skulle rida förbi stallet fick davy ett dampanfall. Fy fan. Han brukar typ aldrig göra så men nu skulle han det. Han vägrade gå förbi. Orkar inte ta upp det nu men det var så jävla jobbit. Blev typ gråtfärdig. as jobbig va han. 

Nu ska jag sova för imorgon börjar helvetet igen. Alla rutiner och allt piss. 9 veckor nu! Sen lov igen. Men jag ska ge 100% till att höja betygen mer. Vill det. Ska sluta va blyg och prata mer i grupparbeten och räcka upp handen mer. Min svaga sida. Tror det drar ner tex på matten där jag har D och vill få C när jag går ut 7an. Tyckte jag gjorde bra i höstas men nehej. Där tror jag grupp grejen puttade mig att va kvar på D.. Surt. Men det är bara att kämpa! Nu kör vi fast det är piss.. Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Men du … du hade A i biologi :) och B i flera andra ämnen :)
Jag tycker du har jobbat enormt hemma med dina läxor och det kommer ge lön för mödan . Jag lovar.
We just have to speak english more at home:) :) :)

2014-01-10 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback