Äntligen hemma.



Shiit har spenderat fleeeera timmar på stället jag älskar alldra mest. Cyklat har jag också gjort. Mockat åt båda hästisarna, fixat mat, haft underbara ridturer, tvättat och flätat detas svansar och lite annat smått och gått. Vi flyttar ju ut från Ninnas stall i morgon för att stallet är sålt. Helt helt sjukt tråkigt! Helt klart det bästa stallet någonsin på skrubbs. Aja finns ingrt att göra åt. Hela stallet splittas. Så tråkigt, vilket stall gäng man varit där. Bästa stallet någonsin. 

Kom hem ca 15:20. Cyklade på 15 min ;) känner mig fett stolt där ASså. HHaha. Kommer inte hinna springa. Riktig surt men får göra det i morgon. Tidsplanen sprack lite om man säger så. Hehe. jag och Laguna gjorde VÅRT LIVS BÄSTA RIDPASS NÅGONSIN. Helt galet kul! Davy och jag bestämmde oss för att göra det mysigaste man någonsin kan göra enligt mig när man har ridit mycket i ridhus och med kompisar, jag bestämmde att ta en härlig skritt tur i Rävhagen skogen. Bara jag och min älskade skatt. Det är som om man kommer varnade ännu lite närmre när man skrittar runt tillsammans bara vi två. Underbart. Vi skrittade iaf kanske 30 min i Rävhagen sedan gick vi in i ridhuset i typ 10 min och märkte att det inte va kul för dagen att sitta och träna. Vi två skulle bara ha mys tillsammans. Så vi bestämmde att vi tar en sväng runt travbanan. Bara skritta runt där och kolla hur det ser ut. Har inte ridit på travsidan någonting. Det visade sig att allt såg ut som vanligt. Haha. Tog typ 20 min att skritta runt där. Vi tog det rätt chill och bara njöt tillsammans. Så himla underbart. 

Kommer skriva om varje pass lite mer i var sina inlägg. Tack förresten för alla kommentarer och varför det var 0 som det var igår. Tack alla. Kram på er! :) nöjd och trött tjej här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback