VICKAN?!

Vad har du varit? 
Na kan säga att min dag har varit helt proppfull med saker att göra.. Bloggen har jag inte ens hunnit klämma in förutom nu.. Kvart över 11 typ. Men gjort är gjort och nu kommer inlägget.. Gick såklart i skolan från 8-14:30 bara skit tråkiga lektioner typ.. Kul raster med kompisar och typ massvis med läxor.. Läxor efter läxor efter läxor.. Chilla lite nu va? Assåå nu tröttnar man mer och mer på skolan verkligen, den tar upp så mycket tid. Tänk om man kunde gå i skola och bara träffa kompisar och inte ha massa tråkiga lektioner.. Men iaf efter skolan åkte jag, Nea till Wilma! Som vanligt as fjantigt fnittrig på bussen massa prat och sånt.. När vi kom hem till Wilma så typ gjorde vi massa kul saker som, spela piano, gittar, sjunga, hoppa stuttsmatta och typ utmaningar (Challenge (stavning)). 
Kom hem efter att varit där typ 6, var dö hungrig så jag och pappa beställde pizza för att vi skulle få i oss något så fort dom möjligt. Eller hur man nu ska säga. Efter maten så begav jag mig till stallet och började rida davy. Han kändes otroligt fin i början. Jobba väldigt mjukgörande med att få ut hans rumpa och öppnar slutor på volt. När kag vilat och tänkt ge mig på att rida igeno programmet till helgen så börjar en hund skrika och skälla. Vi hade typ gäster eller det var några som kolla på garaget gör vi ska kanske göra om det till ett nytt fint stall. Men deras hund skrek typ och davy blir typ as spänd för det. Lite tråkigt för han var så fin. Han blev okoncentrerad och typ lite stressad. Jag typ pratade med davy efter att ridit igenom programmet som kändes PISS. Jag prata med honom körde lite mjuk görande sedan programmet igen och oj vad fin han var! Tänkte massor på ridvägarna och det blev verkligen bra! Fin pojke ;)

När jag ridit davy tog jag laguna en sväng på cykelbanan eftersom det blev mörkt och vi inte fått upp någon belysning på vår ridbana så jag red där och där finns belysning. Det gick bra och hon jobba på fint. Pappa fixade laguna så sprang jag in och gjorde svenska läxa. Plugg plugg.. När det kändes okej satt vi på idol ca 9:30.. Efter idol duscha jag och gjorde mig iordning till imorgon.. Massor med fix så är helt slut.. Imorgon ska jag ta tid till bloggen. 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback