vem är jag?

 
 
tänkte berätta lite roliga speciell fakta om mig, små meningar, ni förstår ;)
 
..Jag är väldigt blyg för barn i min ålder som jag inte känner. Sånna som är äldre eller yngre är jag inte blyg för men just sånna i min ålde, på någon kånstigt sätt
 
..När man känner mig är jag ganska galen och oftast skrattig och glad, visar nästan aldrig när jag är ledsen fast jag är det rätt ofta. 
 
..Jag tycker själv jag ser hemsk ut med hög toffs.
 
..Mitt svagaste ämne i skolan är engelska, asså jag litar inte på mig själv typ när jag ska prata engelska. 
 
..Jag ser mig själv som rätt klumpig när jag är så lång
 
..Jag kan verkligen inte va tyst från attg sjunga under en hel dag.
 
..Jag kan inte äta frukost utan att jag mår fett illa
 
..Jag har ap dåligt själförtroende
 
..Jag är sjukt imot MOBBING
 
..Jag kan inte leva utan hästar
 
..Jag har en enorm klump i magen...
 
..Jag gillar inte år 2013 inte alls ett år jag kommer vilja minnas, iaf inte allt... länktar sjukt till 2014 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback