Träning!

 
Hej!
Har precis satt mig vid datorn efter att ha ridit, sorterat bilder och kollat på filmer. Ätit middag med förstårs.
Passet idag gick bra. asså helt okej. Det gick inte fanatstikt, helt sjukt utan ett helt vanligt pass som gick helt okej bra! Han kändes i början lite hård när man skulle ställa eller böja åt vänster han ville liksom inte, men han var nog lite stel men det släppte fort. Han har inte ridigts på 2 dagar "klokt" så det var på tiden. Traven kändes bra var lite en aningen stark men inget som störde särklillt mycket. Fick till några riktigt bra ryggningar, öppnor och liknade. Galoppen kändes väll bra, han var lite väl på och snabb men det gick bra ändå. Något som verkligen inte gick bra i galoppen idag var när jag skulle öka eller bara galoppera på diagonalen sedan sakta av. Där blev han as stark så antingen ville han inte bryta av till trav eller s gjorde han ett kors galopp byte. Han kan nämligen inte göra riktiga byten. Något som jag vill lära honom framöver när allt kommit på plats i min ridning ordentingt. 
 
Ja, har inte så mycket att säga om passet. Nöjd är jag. Pappa fotade förresten! Men han hade råkat få på fel inställning så bilderna fick aaaaas dålig kvalité, suddiga och så. Lite tråkigt men det gör inget. 
Nu ska jag göra lite headers till andra och börja göra svar på kommentar-inlägg. Inte säkert att jag svarar på alla men ska göra så många som jag tycker känns vättiga och så. 
KRAM (bildbomb kanske kommer från dagens träning)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg du har! kika gärna in på min! :)

2013-09-07 @ 22:39:17
URL: http://beccarosan.blogg.se
Postat av: Sara Fryk

Tycker ni är ett grymt fint ekipage! :)

2013-09-11 @ 21:57:17
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback