Tråkigt från början till slut

asså har verkligen inte hänt något speciellt ALLS idag. Bara en helt vanlig dag med helt vanliga tråkiga lektioner. Det har liksom inte varit någor spännade som hänt. Mamma har kommit hem från gotland och det är så kul att hon är hemma igen. Saknat henne såå. 
Davy har blivit riden, laguna med och vi har barat skrittat på asfallt några minuter för att strätscha senor. Asså det är sjukt bra att ta många dagar i veckan att gå på asfallt med hästarna. Det är det bästa! så gå så ofta du kan på asfallt så stärks senorna och blir stabilar. Verkligen kanon!
Detta blev bara ett kort litet inlägg för nu ska jag börja skirva på ett inlägg, asså lite åsikt och vad jag tycker har hänt 2013. Käns som att det inte varit det bästa året, för någon. eller ni får läsa och se.
KRAM
           citatet passar inte så bra in till min dag men jag älskar citatet <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback