SKA NI TILL GLADÖ?

Förra terminen på PAS finalen. TUVA och JAG
Hej!
tänkte köra en läsarfråga. 
I helgen är det tävling. Det är PAS på gladö och jag kommer vara med i lag och inviduellt i Lb1. Jag har sätt fram imot att Pasen ska börja så jag är sjukt taggad. Ska verkligen bli kul. jag har fått rätt mycket kommentarer om att "ja, jag ska också dit! åå vad kul att få se din ponny i verklig het" och liknade kommentarer. Verkligen galet kul att få sånna kommetarer. Verkligen otroligt häftigt att få sånna kommetarer om att någon vill se mig och davy på tävlings banan. 
 
Jag hoppas att det är många av mina läsare som ska dit, så kommentera ifall du ska dit så kanske jag kan spana in er om jag har lite tid. Så SKRIV SKRIV SKRIV i kommetarerna. Och om det finns någon som ska dit och har en kamera så värmer det massor ifall ni skulle vilja ta kort på mig. Isanna fall kan ni mejla mig på [email protected] så länkar jag din blogg om du har en. 
DAGENS LÄSARFRÅGA: 
SKA DU TILL PASEN PÅ GLADÖ? 

Kommentarer
Postat av: Erika Andersson

jag tävlar för klubben- skönt med hemma tävling! Ska starta både förklassen och lagklassen- taggad till tusen trots att vi inte är i toppform! :)

2013-09-13 @ 20:10:32
URL: http://eadressyr.blogg.se
Postat av: Wilma

Vilken fin blogg du har! :)

2013-09-13 @ 20:25:46
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Anonym

Jag ska :)

2013-09-14 @ 11:24:51
Postat av: Tuva

Jag ska ;) kram

2013-09-14 @ 11:33:24
URL: http://tuva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback