Shit..

Min bloggningslust har varit borta helt.. Det beror på att ridningn inge går så värst framåt förutom igår då det äntligen kändes bra i DRESSYREN. Det har hänt massor med saker som att igår var jag i Globen, davy är klockren i hoppningen just nu och sjukt mycket mer. Mina knän har säckat ihop men nu är jag igång. Idag är det PAS med laget och hoppas verkligen det går bra för mig nu. Är sjukt taggad och redo. Kommer sätta mig och skriva varje dag. Haft massor av prov och skit. Märker på statistiken att det är piss på min blogg. Inte kul men nu ska jag köra i gång min blogg bättre än någonsin. Ska fixa designen ny hader och sånt. Det blir as bra. 
Massor med uppgradering nu. Lovar! Kram




Kommentarer
Postat av: Alicia

Lova inte för mycket bara ;)

2013-09-29 @ 17:00:34
URL: http://aliciamartinsson.weebly.com
Postat av: fanny

jag var också där i globen :D

2013-10-01 @ 21:02:34
URL: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback