Ridschema Davy v.36

 
Den här veckan ska jag träna mycket dressyr men mer blandat. Till helgen är det inga tävlingar så det blir inte så inriktat på något pogram eller något sånt. Kommer försöka rida mycket blandat. 
 
Måndag: 
hoppträning för Uffe.
 
Tisdag:
Bara ut och luffsa i skogen, strecha på benen efter hoppträningen så att han inte får träningsverk eller sträckt sig eller något liknande. Jag behöver också ta det lungt eftersom jag är förkyld. 
 
Onsdag:
Om inga ändrade planer blir det dressyrträning för Åsa. Om jag inte mår bra och har fått feber eller något sånt måste jag ställa in men det tror jag inte.
 
Torsdag:
Träna dressyr. Ta ett pass på paddocken. 
 
Fredag:
VILA!
 
Lördag:
kanske hoppa troligtvist! skulle vara så sjukt kul. Om inte rider jag ut.
 
Söndag:
Antingen dressyr, vila eller rida ut. 
 
Har inte någon enorm plan, det är bara att hänga med på bloggen så får vi se vad som händer! 
kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

svar; Tack så mycket! Jag gör mina headers i pixlr.com :)

2013-09-03 @ 22:03:42
URL: http://linaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback