Och den nya saken är..

EN KLUBBJACKA! SVIIIIIIN SNYGG OCH STICKER VERKLIGEN UT GEMFÖRT MED ANDRA KLUBBJACKOR. Priset hehe svin dyr.. Men värt att köpa. 
Så nöjd med jackan och den är verkligen verkligen grymt skön. Jackan kommer va en del av min outfit på tävlingen  i helgen.
 
Tänkte berätta om träningen idag. Gick lite både och bra. Mest bra.
I början var han lite stark men jag jobbade nåra övningar där han strätachar ut sig och blir mer lösgjord. Han var nog lite steel när man skulle ställa men tror det var för att han stått inne hela morgonen. Men ni vi kommit igång så blev han AS fin!! han blev verkligen så fin och i mitten och slutet hade jag hela ridhuset för mig sjäv. Han gick helt sjukt bra. Han flög fram. gjorde några änkla byten, skänkelvikning i galopp och trav, öppnor, slutor, ökningar, övergångar och massor av mer saker. Jag njöt verkligen av att han var så fin där i mitten och jobbade honom kanske lite hårt.. hehe det var väldigt varmt i ridhuset med. 
När jag red pogram var både jag och davy aptrötta. Vi fick inte till någor riktigt perfekt som vi brukar. Fick till 1 ökning så sjuuuuuuukt fin!! han verkligen tröck ifrån som satan, så fint. Det var mycket så att han var både fin och lite halv lat och inte perfekt eller jag var inte det. 
 
Fattar ni hur trött jag var?! Jag typ dog serriöst, davy med. Han var genomvåt, skummet i munnen droppa massor, han var skummig i rumpan och över ögonen. Är medveten själv att jag kanske red lite väl länge. Men ibland blir det så när man har kul! Jag tog av sadeln i slutet efter jag ridit pogram, mamma pratade och jag med förståss med bästa lag medlämmarna! Galet hur kul denna pas sesång ska bli. Vi är as taggade och vi kommer bättre än någonsin! haha skoja men vi ska göra så gått vi kan och ha kul. 
Nu ni, nu är davy och jag taggade ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback