Han var kung, han leverera

       Min sitts behöver ni inte kritisera för jag ser jäkligt kul ut! :D
 
Asså shit vilken ponny jag har.
Var på hoppträning igår och det gick så satans bra!!! Asså det var så kul och min ponny... shit så underbar han var. 
Vi jobbade med snabba och korta svängar och distanser. te.x hoppa in på en kombination som börjar med ett räcke, 1 galoppsprång och ut på en oxer. sedan världens sväng till ett räcke som stog lite snätt åt sidan 1-2 galoppsprång så man fick svänga i lufften. Men shit så duktig han var. Tycker verkligen att Uffe är en grym tränare. Lite tråkigt att det är varranan vecka men det kan nog va bra det med. Får bli ett litet kort inlägg. Pappa sa att hinderna låg på 1 m, inte ett stopp, och ingen tvekan alls. Han verkligen har börjat älska att hoppa igen. Han var lite lat efter betet då han inte tyckte det var så super kul men nu så är han as taggad och glad. Han verkligen bjöd och hoppa så spänstigt. Blev ganska mycket väntan eftersom det var en tjej som hade lite problem ett tag men det löste sig och såg så fint ut. Men det var nog lite  bra för mig att det var ganska mycket väntan för jag är ju sjuk och det var inte igentligen smart att jag hoppa men jag ville passa på nu när det är varranan vecka. Men gud så kul det var! 
krami
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback