Det här är min grej

 
min upptadering har varit sämst. Har bara haft så mycket att göra i plugget, kompisar och bara fr mycket så jag inte hafft tid med blogen i kanske 3-4 dagar. Men nu ska jag sjutton komma igång igen. 
Skolan har väl varit kul. Normal, tråkigt med lekrtioner men kul med kompisarna. Jag gick till skolan i torsdags och fredags för jag börjar må bättre. Är fortfarande lite förkyld men så mycket bättre!
Davy har också fått tagit med lungt i 2 dagar. I förrgår red jag han bsarbacka typ as kort i skritt på bara lång tygel, igår var jag inne i city och shoppa så han fick stå för vi kom hem typ 8.
Så idag blir det rida på ridbanan och inte hoppa som planerat. Kommer hoppa på måndag istället. Så ser riningen ut och sånt.  När jag var på stan hittade jag lite gran iaf. Kommer fota och göra en hual här påå bloggen. Nöjd med köpen, både kläder och asosearer (stavning). 

Måste prata av mig om bloggen. Statiskten har inte varit på topp senaste dagarna när jag inte varit aktiv. Man ser verkligen när jag är aktiv och när ja inte är aktiv. Mitt mål med bloggen är att få den stor och att den är kul att läsa. Folk ska fasna och verkligen gilla det jag skriver och det jag lägger ut. Nu ska jag vakna till liv och få upp bloggen till högre statistik än någonsin! skulle vara så grymt häftigt. Tänk liksom. Målet dom senaste dagarna är att få upp bloggen till 200 läsare igen, assårund 200 unika. 
 
Idag ska jag och min familj ut till Sandhamn och sola, bada och kolla runt. har aldrig varit där och vi ska passa på  nu när det är så himla fint väder. Asså skoja vilka soliga dagar det varit nu dom senaste dagarna. Gaaaalet! 22° liksom och strålande sol. Man ska njuta av dom sista sommardagarna så gott det går. ända ut till vidern... usch.. ryser so fort jag tänker på vintern.. Nu ska jag äta frukost och göra mig klar. 
PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Lovisa - TLryttarna

Såååå fin header!! :D
Delta gärna i Veckans blogg!
http://tlryttarna.horseworld.se/2013/09/07/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang/
/TLryttarna

2013-09-07 @ 10:40:21
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/
Postat av: Anonym

Victoria kommer du ha någon mer veckans Blogg!!!!!?????

2013-09-07 @ 13:31:29
Postat av: Anonym

På vilket program/sida gör du din header på? Jag bara måste veta för jag behöver en header till min blogg som jag vill göra.

2013-09-07 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback