Den sjukaste dagen någonsin!

Och den absolut bästa dagen någonsin.. Jag har nämligen fått se och rört mina största idoler någonsin!! HELT GALET. 
Jag kom dit ca 2 min innan dom skulle börja. Jag stog rätt långt bak, men då visade det sig att dom började lite längre bort så alla började typ gå springa dit såklart gjorde jag det med, sedan så fick jag en as bra plats typ 3 rader från längst fram. Omar, oskar, ogge och felix skulle trycka sig igenom alla foooers för att komma till trappen där dom skulle va. Jag såg typ inte det så helt plötsligt står OGGE OCH OSKAR FRAMFÖR MIG!! dom typ var så nära så dom rörde vid mig!! så sjukt!! sedan typ pressa en av vakterna på min mage bakot men det är inte så lätt att backa när det är fullt av galna foooers bakom mig som pressar framåt och precis då så kommer OMAR typ ner pressad framför mig så han rör vi mig också!!!!!!! så sjukt! 
När dom dansade och sjöng  (dom hade inga microfoner så dom mimade) Jag stog och skakade asså mina ben verkligen skakade läskigt mycket, tårarna srutade, tror ni mig inte fråga mina föräldrar ;) ASså det ar helt galet, alla skrek, jag med och skrek typ jag älskar dig felix, ogge, oskar, omar och så vidare. FELIX VINKADE TILL MIG!!! helt sjukt älskade felix vinkade. OMG:.. jag lever i en dröm. Jag har rört ogge, oskar, omar och felix vikade till mig. HELT GALET. DOm sjöng och dansade till The link up tror det var 4 gånger. Fick allt på film eller jag skakade så mycket så det var inte så bra filmat om man säger så. HAHA man hörde mig sjunga och typ säga o
"OMG" "shit" "jag älskar dig felix" haha det var dom kommentarerna som hördes mest från mig. Fick till och med film när jag rörde dom. SJUKT. 
kommer aldrig glömma "14/9-13" bästa bästa dagen i mitt liv. När vi gick i från allt så träffade jag Jessica som jag bara har haft kik kontakt med! sjukt kul att träffa någon på så sätt, men vi hann inte prata så mycket eftersom jag skulle gå.. Men när vi gick till en resturang så grät jag  nästan hela vägen för jag var i shock för allt som hänt, tårarna bara rann och jag kundee inte sluta titta på videosarna. Oh ärregud. Bästa dagen i mitt liv♥
♥FELIX♥OMAR♥OSKAR♥OGGE♥
♥THE FOOO♥
Såhär nära var dom och lite närmre också :D

Kommentarer
Postat av: Wilma

Så glad för din skull bästi ❤ Någon gång måste vi se dom tillsammans ❤😍

2013-09-15 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback