DAVY ON THE ROAD det är MIN häst

 
Det är helt sjukt... Tänkt att det är davy som är så fin, tänk vilken enorm resa vi gjort... helt sjukt.
idag på träningen gick det verkligen HELT fantastiskt bra. Ända från framridnignen till sista steget på hästryggen.
Innan träningen var davy inte på topp humör lite sur och inte så sugen på att mysa, men han är ju min lilla humör ponny. 
På frammridngen gick det jätte bra. jobbade på små volter med att få ut rummpan utanför spåret. Som en öppna fast på volt. Någon dag här hade jag tänkt visa några bra mjukgörande rörelser. Men iaf När jag kom in på träningen så jobbade vi på med mina händer och det gick riktigt bra mellan åt. min högerhand blir stark och min vänster hand är lös men det går sakta men säkert uppåt eller ganska snabbt uppåt har det gjort senaste tiden. Känns lite knepigt att förklara vad vi gjorde men vi typ jobba väldigt mycket med Pööna och sluta, förvända också. Det var vädligt svårt. Det är vänster som är svår.. Eller asså jag är as dålig på att förklara men jag vet själv precis vad vi gjorde och hur jag ska göra. Haha. Men allt kändes väldigt bra. I slutet jobbade vi mycket med vägar, vi pratade lite om LAp1 rörelser bla bla bla och typ att det  vi gjorde idag ska jag tänka på till i helegen på tävlingen såklart och massor av annat. NÖJD VICKAN iaf! Är alltid så kul när det går bra och man är nöjd. Roligt att höra också att det så bra ut, asså man vet ju aldrig hur det ser ut från häst ryggen. Tur att papp filma! vi får se om jag tar lite tid av min fritid och sätter ihop en härlig litem film med grym musik! Låter det bra? 
Nu ska jag se idol och plugga och blogga! 
min häst är bara BÄST 
Och åsa är en av dom absolut bästa tränaren jag haft! 
kram

Kommentarer
Postat av: Mamms

Ja ja ja ,vill se film NU:-))

2013-09-11 @ 21:40:58
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Gud vilken fin förändring! :D

2013-09-12 @ 17:51:15
URL: http://chusty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback