Vilken blogg, vilka läsare..

Asså dagens statistik, kommentarer, facebook chatter, kommentarer på instagram och facebook har bombats, iaf i den statistiken jag ligger på i bloggvärlden. idag har jag än så länge 300 UNIKA, ca 22 kommentarer på ett inlägg, chatterna har bombats till och med Matilda Sparrenhök skicka till mig, lite såhär chock! Kommentarer på instagram och facebook, och kik har varit spammat också. Bara att buga och bocka till er! hoppas ni stannar ett tag på min blogg. 
 
Träningen idag kändes inte så super duper. Jag red ganska dåligt enligt mig, jag var jätte trött och jag fick ingen riktig känsla med davy. Men vi fick till det stundtals och då kändes det bra. Ska träna på dressyr ordenkligt för jag vill så gärna få bra procent i helgen. Vi behöver det nu, vi har haft det svårt i höst för vi har varit i en väldigt stor urvcklings fas. Nu börjar det försvinna känns det som, det finns fortfarande där mina problem och jag behöver på minna mig själv med det hela tiden så jag inte ska backa tillbaka. Men jag ska försöka göra mitt alldra alldra bästa i helgen. Idag jobba vi mycket skänkelvikning. Är så trött så orkar inte förklara. 
vi jobba också att få till stälningen riktigt bra i hörnen vilket jag slarvar med på tävling.Jag måste rida bättre vägar för då kommer procenten att höjas. Galoppen idag kändes förjäklig. Men jag vet orsakerna men orkar inte förklara, håller på att sommna i datorn. 
Inte bästa träningen dock men man måste få motgångar för att få framgångar! 
 
Lovar att jag ska skirva ett klokt inlägg här någon dag, ett sånt där långt som bara "vickan" skriver det på ;). Det var länge sendan nu. Ska försöka fixa en frågestund om det finns någon ny läsare som vill veta något nytt om mig eller så. Ska också ta tiden och ut och ta en härlig Höst header. Skulle va grymt skönt att upptatera headern och designen över huvetaget! 
 
PUSS på er världens BÄSTA 

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsbunden

Men vad kul! :D

2013-10-11 @ 22:28:07
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback