Söndagen

 
Hej! seg upptatering på bloggen idag.. Sorry!
Idag har jag haft rätt mycket att göra. Kommer ni ihåg att jag skulle låna en klippare? iaf jag testa den på davy igår och det gick inte alls. Den lät för mycket och den vribrerade rätt mycket så davy pallade inte det, tråkigt nog. Men vi ska försöka låna en annan klippare som kanske fungerar. För en stund sendan så tränade jag lite med hundklipparen och han var så duktig. Han brydde sig ingenting. 
 
Ridningen idag blev en härlig tur barbacka i skogen. As länge sedan jag red barbacka. Så det var kul, davy var rätt på och stissig. Han lyssnade inte så bra utan vill frammåt. Han blev då lite ostadig i formen. Men nu ska jag ut och träna honom i skogen så han tar skogen på allvar också. Att man inte får fjanta runt där och inte lyssna när man vill jobba han utan han ska kunna jobba lika mycket där som han gör på ridbanan. 
Efter turen i skogen var det USEK möte på Sandö. Kl var ca 3 och vi höll på i en och en halv timme. Vi planerade Julshowen vi ska ha. Ska bli såååå kul. Och nu sitter jag framför datorn helt död och försöker plugga. Shit vad helgen gått fort. Hatar när helgen går fort.. Vill bara ha helg för alltid typ. 
Nu ska jag påbörja en svar på kommentar som jag tyckte var bra att alla kan läsa. Brukar få den frågan rätt ofta så håll koll! 
Sugna på att ha frågestund? det ska bli av snart tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback