Sociala medier

Vilken underbar dag det var med Alva denna höst dag, och såklart min fantastiska Laguna ♥
 
Det finns ju otroligt mycket sociala medier som miljoner människor är medlemma på. Igentligen är det lite skrämmande att så mycket folk kan finnas på en och samma plats. Vissa kan ju inte hantera detta och skriver onödiga kommentarer som bara är så onödigt och lågt. Jag HATAR nätmobbig och är så imot det. Eftersom jag har varit med om det vet jag hur hemskt det är. Detta har säkert miljoner männskor hört förut och nätmobbingen kommer alltid finnas kvar men misnka kan man och det gör stor skillnad! men kom ihåg en elak kommentar gör inget bättre, bara sämre för dig som skrivit den. Världen mot nätmobbing!
 
Själv tror jag att jag aldrig skrivit en elak kommentar eller jag har aldrig gjort det. Jag har säkert tyckt och tänkt att det där är inte okej att lägga ut men jag håller det inom mig istället. 
 
Jag finns såklart på många av alla sociala medier! Något jag nog inte skulle kunna leva utan..
 
♥ Instagram - Victoriagadd
♥ Faceook - Victoria Gadd (där är jag bara vän med folk jag känner, enda sociala mediet som jag valt att hålla med nära och kära, vänner och släkt.)
♥ Twitter - Victoriagadd (inte så aktiv längre)
♥ Kik - Vickanodavy
Mejl[email protected]
 
♥KOM IHÅG VAR SNÄLLA OCH BEHANDLA ANDRA SOM DU VILL BLI BEHANDLAD♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback