Slut på veckan!

 
Äntligen! Är skolveckan slut och en förväntansfull helg med öppna planer är är. Igentligen vill jag bara spola tillbaka denna och förra veckan för ja jag vet inte.. Allt har varit krångligt och jobbig och vill göra allt bättre. Men det går ju inte, så dumt. Men men allt jag vill ta bort är här och kommer vara. Bara att ggå vidare och köra gärnet! Idag trodde jag att mamma skulle hämta mig med bilen vid skolan men nej.. hon kommer med 1 cykel och en hund. Ja hur ska det gå? Min cyckel hade också lite luft i bakdäcket så det var ju ännu bättre. Men vi hade rätt mysigt. Vi skjutsade varandra och gick och prata. När vi kom hem så vila jag och hämta krafter. Sedan blev det hästtid i stallet. Jag testa tecket och det var så snyggt och passa så bra. ÄLSKAR! Satt också på nya pannabndet som och var så fint. Jag hade min nya väst och tröja. 
 
Ridpasset gick bra, han hängde lite i bettet men det släppte till slutet. Jag fick verkligen jobba. Det var väl ridpasset. Ett normalt dressyr pass och i slutet red jag igenom Lätt B1 för träning. Efter träningen så tränade jag med klippmaskinen och han var så duktig. Han skötte sig utmärkt. 
 
Nu ska jag beställa hem mat från Plogen, ska se idol och The fooo . Ska fixa lite kuverter och bloggen. 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback