OCH VECKANS BLOGG ÄR..

 
KLICKA HÄR!
Nu är veckans blogg äntligen utsedd. Jag har lottat och denna bloggar var det som blev utvalt. Själv tycker jag den är perfekt att visa upp på min blogg eftersom det finns massa posetiva och saker dom kan göra bättre i mina ögon. 
 
Bloggen är en färglad och aktiv blogg. Jag har spanat runt ganska ordentiligt. 
Bloggen är fyld aav bilder, och stort + till grymma kameror! galet bra kvalité och fina bilder! verkligen så fina! Ni är aktiva bloggar flera gånger per dag, vilket jag tycker man ska göra, men ibland har man dagar med för mycket läxor, hästar och man måste pausa bloggen lite under dagen. Ni verkar lägga mycket tid till bloggen. 
 
Ni skirver på ett bra sättg men jag skulle vilja se mer text, mer åsikts inlägg för då får man en mycket mer intressantare blogg och fler vill kolla på bloggen och lägga till sin åsikt. Designen är lite tråkig.. Själva designen och headern ger störst intryck på en blogg eftersom det är det första man ser nr man klickar in på bloggar. Ni har så bra kameror (kamera) så ni skulle få me hästar i headern också. Jag förstår liksom inte riktigt meningen med bloggen och headern.. liksom paraplyn och hästar? det ser snyggt ut men jag ser ingen poäng med det ;) 
Blogg.se designen (tror jag) är lite tråkig! eftersom jag är skylldig mer en header och design nu när ni vann så kan jag fixa det om ni vill.
Ni har super bra text på sidan, man får veta vad bloggen handlar om och vem. 
 
Ni har en bra blogg och jag tror om ni fortsätter såhär kan den bli stor i längden! 
LYCKA TILL :D

Kommentarer
Postat av: Kira

Å tack så mycket! Mycket fina ord, och bra saker att tänka på. Designen är bara temporär, eftersom att vi inte riktigt hade de bilder vi ville ha då. Men jag lovar att den snart ska fixas! ;)
Tack så jättemycket! <3

2013-10-12 @ 08:17:53
URL: http://kees.blogg.se
Postat av: Eden

Vi har fixat designen, har du sett? I så fall vad tycker du? Komentera gärna på vår blogg, så blir vi jätteglada!
Vi vill gärna ha kritik av dig, du har ju kommit så långt inom blogg världen <3

Svar: den var sååå fin! :D
Victoria Gadd

2013-10-24 @ 13:36:00
URL: http://kees.blogg.se
Postat av: Eden

Haha tack!

2013-11-02 @ 10:08:40
URL: http://kees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback