Nu äntligen är livet så skönt!


Testa kameran på min dator nu precis :D
hej!
vilken lättnad.. Har massor av saker den här veckan, ska lämna in en 10 sidors uppsatts imorgn, så skönt att va klar! jag fick veta att jag fått A i orgentering! fatta vad skönt.Haha sprang som en jävla iller i den där skogen jag aldrig varit i förut... helt själv också.
 Imorgon test typ ett prov! känner mig säker. 
Skolan idag har rullat på. Nu är jag klar med allt plugg hemma så nu är det hästarnas tid. Ska rida båda två skruttarna. Laguna ska jag ridac på banan. Ska gör samma saker som förra passet. Davy ska jag trimma till tävlingen. När jag ridit klart och sånt ska jag blogga häcken av mig :D haha! 
nu måste jag sluta. 
PUUUUSS på er världens bästa! är så glad, bara är det. smilet är så stort det bara kan va, och fnittrig som jag är alltid för allt. haha

Kommentarer
Postat av: wilma

vilken uppsats är det? SO:n?? Hjälp skulle den va så lång?

Svar: Aaa SOn. Ingen aning ! Mitt blev iaf så lång 😂❤️
Victoria Gadd

2013-10-10 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback