Miércoles

 
Hej!
Idag är det onsdaag mitt i veckan och det är bara skola skola skola.. 
Sitter på Spanska lektion och vår lärare är sjuk och vår vikarie kan inte spanska så vi får göra vad vi vill så jag kör på bloggen. Idag är det skola och det händer inte så mycket speciellt där förutom att de är hemmesta Idol odischen och jag är tvingad av mina kompisar att va med så.. Jag hade tänkt sjunga Stay med Rihanna. Den låten tycker jag är bra och jag tycker den visar min musiksmak och stil. ahah. Men jag är med för kul och intr för att gå vidare. 
Iaf efter skolan ska jag hem och verkligen ta det lungt. Nu dom senaste dagarna har jag inte tagit det lungt alls... Så jag ska se film och mysa. Kl. 29:30 ska jag pådressyr träning för Åsa! ska bli kul. Vi ska väl joba vidare på mitt lilla problem i dressyren. Laguna får vila eftersom hon skoddes i förgår och hon är lite känslig för hon har fått en ny slags sko. Annars inget speciellt tror jag. Veckan ser rätt soft ut. Ska på Hanchen träning i helgen!Första träningen för henne den här terminen. Hon är ju så bra och A tränare vilket är coolt. Men jag gillar hennes sätt att lära ut. Davy värkar gilla det också. Nu ska jag kolla lite på NOn till imorgon. 
STORA KRAMAR :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback