GRYM KVÄLL

Har precis kommit hem från VIP kvällen.Så grymt grymt grymt! Massor av folk var där och jag kände säkert hälften. Massor från sandö var där och från min hoppträning och andra. Jag köpte riktigt mycket. SHOPPING. Men man får passa på när det är 20% på allt i hela butiken! det fanns schabrak för 15 kr.. Helt galet! Film håller på att ladda ut på Videofyme där allt jag köpt, priser och sånt kommer upp! härligt!
 
Idag blev det ute ritt med mamma. Så mysig tur mest trav och skritt lite galopp för mig. Efter turen så tog jag fram klipparen och vi vande oss lite med den. Davy var SÅ duktig. Han verkligen så duktig. I början så var han lite skäptisk men sen efter några minuter kunde jag dra klipparen med ljud på över allt på hela honom och han stog och sov. Jag klippte ingen för vi ska låna en klippare som klipper snyggt. vi ska troligtvist köpa en sån också.Är SÅÅ stolt över honom. Han har inte rört eller hört en klippare på 1 år och har fobi men var ändå så duktg. Det värmer. Antingen i helgen eller nästa vecka ska davy bli snygg! ÅÅÅ han har aldrig varit klippt "snyggt" när jag äkt honom. 
 
Men nu taggar vi tills videon kommer ut! GALET! 
 

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Jättefin blogg,planer för dagen? :D

2013-10-04 @ 06:47:26
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback