passar bra med lite feber nu..

AHAHA damp bild på mig och davy! har glömt lägga ut den så var tvungen att visa den :D
Tack ttack tack kära vickan att du har råkat ut för en härlig liten period av feber. Svin kul asså! Nej men som ni hör tog jag tempen efter jag kommit hem från skolan för jag har verkligen varit sjuukt hängig och så. Och det visa sig att jag har lite feber. Men jag har verkligen känt att jag inte känner mig som vanligt liksom, ja ni fattar jag är sjuk. Fattar ni vilken tuff vecka det varit också.. 7 LÄXOR den här veckan! inte kul alls. Men i morgon är det fredag, sååå skönt. Det blir nog iaf stanna hemma för mig imorgon. Davy får självklart vila idag, för jag är ju inte riktigt frisk och har verkligen inte kraft till att rida. Får se om jag orkar ta mig ut och longera eller något sånt imorgon så han får röra sig. Samma sak med Laguna. 
har inte så mycket att säga, inlägget blev lite halft konstigt men ja, ni fattar! nu ska jag iaf bara ta det lugnt och softa. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback