MYCKET på gång!

Snacka om mycket kul som händer i slutet av den här veckan och nästa vecka! Galet taggad!Dålig upptatering jag vet. Men skolan har tagit så mycket tid och det har varit sjukt mycket depp hemma, men nu börjar jag komma tillbaka men då attackerar ännu en förkylning och nu har det brakat ut totalt, näsan rinner, huvud exploderar , halsen dör och hostar massor, men ska försöka kravla mig till skolan imorgon, det är ju ändå fredag. 
Nu kör vi, nu ska ni få veta ALLT kul som ska hända!
 
fredag 29/11 (imorgon)
Lucia träning med hästarna inför Julshowen!
 
hela helgen 30-1
horse show, antagligen bara shopping och kanske någon show på lördagen. 
 
Måndag 2/12 (shit! december!)
Hanchen träning på sandö kl 16:00 + usek möte kl 17:00
 
Fredag 6/12
prov spanska.. men IDOL FINALEN! mamma fixade bil
jetter för några dagar sen och det är GRYMMA platser! längst fram på rad 11-20. GALET! ska få se mina älsklingar igen The fooo <3
 
Lördagen 7/12
Pay and Jump på RUNSTEN! Sjukt taggad ska bli ett perfekt träningstillfelle. behövs. Vi kommer 1m bara och kanske 1m igen. As bra träning att åka iväg och träna ban-hoppning !
 
Söndag 8/12
Julshow träning på sandö
 
Fredag 13/12
Lucia i skolan (är med i luciatåget)
 
Lördag 14/12
troligtvist träning inför Julshowen
 
Söndag 15/12
JULSHOW PÅ SANDÖ! göm inte att komma och kolla! :)
 
Onsdag 18/12
Vi åker till gotland med hästarna för ett långt kul JULLOV! :)
 
VÄLDIGT mycket på ge. Överdrivet mycket men ska göra annat också så att det inte bara blir inplanerade grejer, det blir ju bara jobbit ;) ska försöka skriva om veckans träningar, dom har iaf gått galet bra! så kul. Vi kanske ses någon gång på dom här datumna. 
Nu är jag svintrött, inlägget blir lite slarvit men aja. Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh vilken fin bild! :)

2013-11-29 @ 15:25:17
URL: http://tildaakesson.horseworld.se
Postat av: Anonym

Heheh nu ska jag vara en glädjedödare och jag säger bara vänj dig, går i åttan och har haft tre prov denna vecka och fyra läxor tro mig ett prov i spanska känns som semester ;)

Svar: Har No prov, matte prov, 4 läxor i olika ämnen och spanska prov ;) dig på den.. Haha
Victoria Gadd

2013-11-29 @ 20:29:54
Postat av: Liana

Åh vad fin bild!!! :) Kramar !

2013-12-09 @ 21:37:19
URL: http://lianass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback