jag är tillbaka, jag är tillbaka..

 
shit vad jag behövde den här bloggpaosen! 
Jag har verkligen haft fullspäckade dagar med massor av ridning, massor av ridning och massor har hänt. 
känner mig väldigt ringrostig med bloggningen. Hade tappat bloggkänslan eller hur man nu ska uttrycka sig. Men massor av ideer med roliga inlägg har poppat upp i mitt lilla huvud. Glada nyheter laguna är fortfarande fräsh, vi kollade upp henne när vi ändå var hos vetrinären och vaccinerade hästarna! kändes galet skönt. Så troligtvist i morgon ska mamma hoppa(gå över bommar) för första gången på 8 månader... Själv rullar livet på rätt tråkigt normalt och ja, vickan livet bara kör. haha. Davy går så sjukt otroligt fint just nu, varje träningspass går han sjukt fint och hans steg är galet fint. drömhästen. Hoppningen i måndags var ända träningen som gick dåligt. Faktiskt första uffe träningen som känts så dålig men imorgon ska jag gör exakt samma övning. alltså bommar och bom hinder bom. Davy hatar sånt och jag behöver nöta så han inte stässar upp sig som han gjorde på träningen. Så det blir nog morgondagens planer för ridningen. 
 
Nu ska jag ta och på börja ett av mina idé inlägg jag har! hoppas ni kommer gilla dom! 
nu ska jag inte ha en enda bloggpaus i vinter. juste snart släpps en bomb ska bara kolla upp att allt  är klart och sånt så ingen ändring eller sånt kommer. 
kram!


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej!
Fin blogg!

Just nu pågår veckans blogg på min blogg, var gärna med! Allt du behöver göra är att kommentera "jag är med" eller liknande! :)

2013-11-17 @ 19:29:59
URL: http://castarha.wordpress.com/
Postat av: zuzanna

Ibland är det välbehövligt att bara släppa bloggen lite och ta en paus. Det är skönt att komma tillbaka efteråt ! :D

Svar: Ja, verkligen ! ❤️
Victoria Gadd

2013-11-17 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback