globen horse show?

AHAH bild på mamma och mig från interjuven snacka om liten vickan :´D
Globen horse show är något som varit så sjukt självklart för mig alltid och är fortfarande. Men iår så har jag nog bestämmt att jag inte ska gå på någon show. Har ALLTID gjort det varje år, men det är samma show nästan varje år så jag tror jag ska prova på någor nytt. Jag har aldrig varit på göteborg horse show så jag ska nog beställa biljetter dit istället. Har faktiskt aldrig varit i göteborg förut och det skulle va grymt kul att gå på världscupsfinalen, så det ska jag nog satsa på iår istället. 
Men ska du till horse show ändå? 
Något man inte kan motstå är ju shoppingen.. Asså det är ju årets höjdpungt! haha, gud massor av minnen från mässan. Mamma och jag har blivit interjuvade på häst magazintet och massor! as kul! 
så dit ska jag verkligen och spändera tid. Vi får se om vi kandke köper någon biljett för kul och se någon hoppning eller något sånt. Men vi ses iaf på shoppingen ;) 
globen horse show kan man bara inte helt missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback