Dressyrträningen!

-en av mina favoritbilder 
Idag är det Onsdag och det betyder dressyrträning i mina ögon. Onsdagar är en riktigt grym dag, idag har jag varit lite hängig men onsdagar är chill, rätt roliga och chill lektioner och när man kommer hem väntar dressyrträningen för Åsa. Härligt härligt!
Idag var jag verkligen inte taggad på att rida, jag frös och var svintrött, men när man väl kommit upp på häst ryggen taggar man igång och tycker det är lika kul som vanligt! När jag red fram kändes han faktsikt lite stel men det släppte rätt fort. Han var lite hård i högervarvet men det är ju inte han som är stark utan det är jag som är stark i högerhanden. Men allt kändes rätt bra i slutet. När jag gick in till åsa och jag red lite själv innan det var min tur kändes det inte så bra. Men när träningen börja kändes det faktiskt jätte bra! Vissa saker kändes bättre än andra och så vidare. Har lite saker jag ska träna på till nästa vecka och jag är sjukt peppad att gå ut och träna på det redan NU. Orkar inte gå in på detaljer men det kändes okej! nöjd med davy och träningen idag. 
bäbisen var fin fin! Nu ska jag fortsätta med massor av träning och ändå vila nu i vinter så ska vi komma bättre än någonsin till 2014! Sjukt taggad asså! Ska skriva lite fler ridningsinlägg men han har vilat lite nu i vcckan för han skoddes i går och vilade i tisdag så, men det kommer! 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie - sealic

förstår varför det är en favorit bild, den var jätte fin på ett jätte fint ekipage dessutom :)

Svar: Åå det värmer! Tack ❤️
Victoria Gadd

2013-11-20 @ 21:39:06
URL: http://sealic.blogg.se
Postat av: Wilma

Åh jättefin bild! ❤️

2013-11-21 @ 08:51:08
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback