TISDAG

Hej hej. Nu börjar veckan gå in i mitten av veckan.. Pallar inte.. Öö. Igår hade seriöst skit kul! Vi badade i min pol, det var 22c• det var faktiskt ganska skönt! Polen kommer bli varmare :) haha jag hoppade typ i först sen ville inte Amanda och tuva hoppa i så jag va lite elak och hämtade vatten slangen först spruta jag på tuva men hon hoppade aldrig i.. Sedan sprang Amanda iväg och då fattade jag att hon kommer springa runt huset så jag gick till hörnet och så såg hon inte mig när hon sprang förbi så då spruta jag på henne och då sprang hon ner till Polen och hoppa i. Staxt efter hoppa jag också i! Haha efter en stund gav sig tuva och hoppa i sen bada alla! Det var jätte kul! Sen gick vi upp och åt chips ;)
Nu blir det skola sedan blir det ingen hoppträning för jag måste trimma till ponnyallsvenskan finalen i dressyr!!!! Ska bli så sjukt kul! Vi måste försöka vinna!
Haha bloggar mer senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback