Slutet av en fredag

Hej! Har verkligen inte haft någon tid att ta mig ib på bloggen och skriva! Intensiv dag... Genrep HELA dagen i skolan + 40 minuter längre än vad man slutar igentligen på fredagar. Sedan skyndade jag mig till bussen, pratade med Wilma lääänge. Saknar henne så men i morgon får jag träffa henne och resten av min gamla klass!! Grönan! Hihi! När jag kom hem åt jag bytte om gjorde i ordning davy inför träningen. På träningen kändes han grym hela framridningen men när vi började rids för tränare och så vidare blev det bara fett dåligt. Davy var fett jobbig och vara drog iväg i galopperna och gick inte att samla. Då blev det konflikt.. Men första gången jag red programmet gick det åt helvete (ursäkta språket men aa) sedan pustade jag ut pratade och red programmet igen. Då gick det faktiskt ganska bra, iaf bättre! När jag var klar fick jag prova en sandöjacka som jag ska beställa och så vidare! Bild kommer. Nu måste jag sova. Ska upp tidigt för att skritta davy och stretcha honom. Kram och god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback