Mycket rep inför..

.. Hemmestafestivalen! Jag har inte skrivit så mycket om mig och musiken, men jag älskar musik, jag sjunger hela tiden och äskar allt inom musiken. Det bästa som finns efter familjen och hästarna. Jag äskar att sjunga och jag har faktiskt sjungit för folk några gånger men jag är inte så bra tycker jag. Jag tycker det är kul! Underbart. Jag har faktiskt sjungit för en privat instruktör 1 gång i veckan på Gotland och jag spelade piano ett tag. Om någon vet känner någon som tar privatlektioner här på Värmdö så tipsa gärna! Men iallafall jag ska ju vara med och sjunga med några Goa tjejer på hemmestafestivalen! Vi blev en av måna som sökte till det på min skola, och vi var 1 av 11 st som kom det! Tror det var 11 men sak samma. Ska bli så kul! Vi repar typ massor och låten börjar sitta, vi ska försöka hitta någon dans och ett band namn. Men vi repade men husbandet idag och har tränar utan dom också. Ska försöka uppdatera mer om mig och musiken! Lovar! <3 imorgon blir det mer repa! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback