men aa..jag vill ju rida!

hej bloggen. typ sådär FETT SUR för att jag hade laddat en mysig uteritt med min goa mamma.. Men det är några som ska skjuta lerduvor från kl 18:00-20:00 och jag var så laddat på att få rida! han vilade liksom igår. men det är bara att gilla läget. Det är första gången våra hästar bor här på värmdö samtidigt som dom skjuter i närheten. dom gör det varje tisdag på sommaren våren och lite hösten. så vi vill att hästarna ska va i hagen första gångerna dom gör det så.. jau.. kvällen blir till annat istället. har precis gjort klart svenskan fixat på bloggen ligger i soffan ska snart ut och mocka och in och plugga till spanska provet och bara leva. Bajs säger jag!
kröööm 
jag bjuuuuder på bilden! 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Lätt chans att få länkning på bloggen nu :D hoppas du går in och röstar :)

2013-05-14 @ 20:58:24
URL: http://micaelarobertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback