Fin ponny kärlek

Hej hej! Ligger just nu i soffan och fläskar mig (på Vickanspråk) haha. Har haft en underbar dag med mamma och hästisarna idag. Innan jag red så hoppade jag lite med Nelly. Idag bestämde jag mig för att rida barbacka för han ska ändå inte jobba, bara ta det lugnt och stretcha lite. Jag och mamma red nästan bara i hagen för Laguna var så pigg idag. Så aa. Jag skrittade mest runt men jag kunde inte motstå att hoppa barbacka över diket idag. Var bara så sugen. Hihi. Efter vi ridit så skrittade vi ut en liten bit i skogen och hittade någon stig som värkande mysig men fortfarande lite för blöt. När vi kom hem så tog vi ut dom dräkt i hagen och vi släppte dom. Då kom vi på att dom skulle ha tecken men när jag skulle ta davy så började han busa och sprang runt. Laguna var snäll och kom så jag kunde hålla i henne medan mamma satt på täcket. Bär jag skulle kolla ifall davy var sugen på att komma så stack han igen men han stannade kollade bak på mig och hade öronen framåt. Sedan suckade han och kom skrittande tillbaka till mig!!!! Asså den synen var så underbar! Först springer han iväg stannar och tittar på mig och kommer till mig! Kändes så underbart.. Sedan satt vi i gräset och myste jag och davy. Det var underbart. Fina fina underbara ponny. Love U ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback