En skit kul dag!

 
Hallå!
Jag hade en grym dag igår. Super dag! Den började med att min familj och Charlottes familj åt lunch på restaurang J sedan åkte jag Charlotte och hennes familj med deras segelbåt till grönalund! Vi fick gå in båt vägen alltså där dom som åker med båt går in. Ingen kö alls! Vi gick in och ställde oss i kön för att köpa åkband . Vi köade säkert i 20 min... Sedan gick vi till jetline och köade i typ 10-20 min på att åka. Det var skit kul! Sedan gick vi till twister där köa vi i 30 min typ det var också jätte kul! Vi satt längst fram ;) sedan gick vi till lustiga huset och till den nya men det var typ 40 mins kö på alla karuseller så vi sket i dom. Charlotte ville åka fritt fall tult och det såg ut som kön var kort men den var fett lång och jag vågar inte åka den så jag fick stå och vänta fett länge med min rem. Haha. Vi spelade lite på saker men vi failade på allt. Vi åkte radiobilarna och fick köa i typ 15 min. Sedan åkte vi jetline igen as kul. Kö i 25 min...... Sedan köpte jag popcorn och fick köa i 30 min!!! Fy fan. För mycket folk helt klart. Jobbit mycket. Sedan åkte vi båten hem och jag fick äntligen träffa mormor och Ola! Så mysigt att träffa dom. Vi hade husesyn och pratade länge när vi kom hem. Runt 7 tiden red jag davy på ridbanan i 40 min medan dom kollade lite. Han kändes jätte fin och så. Efter den år vi middag eller jag åt middag lite senare för jag red ju. När vi ätit middag såg mamma, pappa, Ola och mormor på let's Dance och medan dom gjorde det fick jag ner och såg på när Amandas kompis red! Sedan så började vi bygga en löshoppnings bana och Ture fick hoppa. Han var grymt duktig och det var grymt kul! Han hoppade faktiskt 1.10m! Riktigt fin liten c-ponny :) 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du när du och din mamma shoppade? :)

2013-05-11 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback