day list 1-24

Hej! 
Jag tänkte att jag ska göra en day list! en sån lista som jag stryker över varje dag! ni kan lära känna mig och mina hästar som ni inte vet om! nu kör vi! jag börjar med listan imorgon och kommer fortsätta med den i 24 dagar! låter det som en bra ideé? vi kör!
 
listan kommer se ut såhär:
 
dag 1: presentation av mig
dag 2: presentation av mina hästar
dag 3: presentation av min hund
dag 4: hästbloggar jag läser
dag 5: drömhästen 
dag 6: min tanke om bloggvärlden
dag 7: vad mina hästar äter
dag 8: mina tränare
dag 9: drömtränaren
dag 10: min första häst
dag 11: pinsamaste tävlingsminnet
dag 12: fula ovanor
dag 13: vinster/priser
dag 14: min familj
dag 15: min första hästkärlek
dag 16: vänner du saknar
dag 17: förebilder inom ridsporten
dag 18: en perfekt dag i stallet
dag 19: hästens utrustning
dag 20:  en person du kan berätta allt för
dag 21: drömmar
dag 22: favorit outfit på tävling
dag 23: favorit plats nära ditt hus
dag 24: Min blogg, varför satsar du så som du gör nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback