Dagens ;)

Hallu! 
Idag red jag min fina ponni såklart! Jag red med mamma och Amanda! Vi hade så mysigt. Först red vi en kort skritt-tur i skogen. Vi red typ i en hage sedan runt i en på en stig och tillbaka hem igen. När vi kom tillbaka red vi på ridbanan en stund. Jag trimmade davy till helgen. Han gick riktigt fint. Han var mjuk gick bra han kom upp med nacken och gick så fint. Jag jobbade på mycket hallter, öppnor och mycket galopp eller lite. Han kändes så fin i alla övnigar och rörelser. Fin ponny plubb. My loveeee <3
 
Jag har precis pluggat lite spanska och ska nu äta. Ha det gött 
kram! lite senare kommer jag göra en presentation om davy och Laguna och så kommer jag svara på lite kommentarer och lite om hemmestafestivalen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback