pular

Skoldagen börjar närma sig sitt slut, sjuuukt skönt, det är liksom helgen som väntar! 
Jag sitter vid baren och pysslar med headers. Måste göra en riktigt snygg som lockar läsare. Headern är ju en viktig del av bloggen. Tycker jag. Om ni vill ha en header gjord av mig så kommentera er mail så skickar jag ett mail till dig. 
 
Idag har vi haft ute matte (kallt som f**), sedan hade vi profil val, MUSIK! bästa ämnet. vi sjöng och spelade "YOU" 
vi fick även reda på vem som hade mest rätt på hur resultatet i mello. Efter det hade resurstid, lunch och språk. Nu har jag rast och väntar på mentortiden så vi kan sluta. 
bloggar mer senare! KRAM 
sjuuuukt ful bild men aja... 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Perfekto 😍😍👌👌 Saknar dig, men snart ses vi!!!

2013-03-22 @ 18:05:14
Postat av: Hanna

Åh skulle vart jätte bra om du kunde göra en till oss

Svar: så kul! skicka mellan 2-6 bilder till mig på facebook helst 6 bilder ! kram
Victoria Gadd

2013-03-24 @ 18:39:09
URL: http://NattisHanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback