Men vilken dag!

Hej, jag kom hem efter en lång eftermiddag/kväll på Ikea... Är helt slut. Vi köpte lite sker till hemmet. Det som jag köpte till mitt rum var ett skrivbord och saker ni får reda på senare.

Jag har precis sett ponny akuten på svtplay och håller på att se på mästarnas mästare del 1. Imogon börjar skolan igen och jag orkar inte det... Men man måste ju. Jag orkar inte!!!
Imogon så är set ju skola sen ska jag iväg och rida för hanchen. Jag har ridit för henne 1 gång och det var första träningen på fastlandet. Det var grymmmmt kul, hon är jätte bra. Så nu mer ska jag rida gör henne varannan vecka på fågelbro. Så imorgon kör vi!

Ha det gryyyyymmmmt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback