Men Laguna.. hur kan man vara så bra?!

 Ja, precis som rubriken ska, hur kan Laguna va så bra? hon var helt underbar idag på dressyr träningen för Åsa! En riktig lycka. När det går som bäst mår jag som alldra bäst. Man sprudlar innombords och vill aldrig sluta <3 Dressyr är bland det underbaraste och roligaste som finns. Fick några riktigt fina ord från henne idag som gick rakt in i hjärtat och en styrka och hopp om att jag kan komma var jag vill innom ridning. Blev riktigt riktigt glad <3 Idag red jag då Laguna , Det blev ganska strässigt för jag hade varit hos Amnda med tuva och lilly till 16.20 och sen skulle jag äta mellis och ut och fixa hästisarna. Lektionen börjar kl 17.30 men jag var där kl 17:05 och red fram. Hon var lite spänd men det släppte på framridningen. När vi börja kändes det bra ända till slutet och det gick så himla bra! gladish. haha.
 
Nu efter dressyren sitter jag här hemma och softar. Imorgon är vi lediga!! sjukt skönt, så då kan jag blogga mycket. Nu ska jag fixa lite små detaljer på bloggen som jag inte hunnit fixa. kommetera gärna.
 
Puss och kram Vickan :*
 


Kommentarer
Postat av: Märta

Vad roligt att det gick så bra :D
Saknar dig sååå mkt !!!
Det ända som saknas på alla tävlingar, är du !!! <3
Kraam

2013-03-20 @ 19:57:42
URL: http://TheMartaCrusell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback