Jag försöker svara på allt.

Hej igen, riktigt kul att ni kommenterar så mycket! blir så glad då! Jag har fått lite kommentarer som är frågor och annat jag blir glad av. 
 
Från: Sara
Kan du inte lägga upp bilder på huset och stallet? Vi är ju så nyfikna hur det ser ut! :-)
 
Svar: Såklart jag ska göra det! har haft lite svårt att få tag i bilderna från i sommras men jag ska allt hitta dom så ni får se. Det är många som frågat om det men ska se till att ficka det nu. :)
 
 från: Märta
Hej Vickan <3 vart gör du dina headers? Stor. Kram <33
 
Svar: Jag gör mina header på en hemmsida som jag tyvärr inte får säga av den personen som sakt den till mig. Men om man vill ha en header som är liknade eller som t.ex. Alvatimen.blogg.se eller nattstad.se/truestoryofmyself och andra bloggar. gör en gärna till dig. Saknar dig massor!
 
från: Filippa
Hej! Vad kul att du har fått en blogg!! I vår skulle du vela vara med mig då? (Alltså när snön försvinner) läääängtar efter att få träffa dig igen❤ kram
 
Ja det skulle vara jätte kul att träffa dig igen! Det var ju så himla länge sen!! nu bor vi ju ännu närmre varandra. Saknar dig massor kramiiiz :* 
 
från: Carro
Åh vad fina hästar du har :) ni är jättesöta tillsammans!
 
Svar: ÅÅ tack så mycket! det värmer i hjärtat när man får så
 
Har fått massor av lycka till kommentarer och tack så mycket! hoppas ni gillar min blogg och att ni kommer vilja följa mig och mina hästar till toppen! 

Kommentarer
Postat av: charlotte magnusson

Hej :)
skulle du kunna göra en header till mig? skulle vara super för du gör så fin :)

ps. vi måste ses snart

2013-04-02 @ 13:50:54
URL: http://peaceandhorses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback