Ikea hĂ€r kommer Vickan 😎

 
 
 
 
Hej! Idag har jag inte hunnit/orkat blogga nu under dagen. Idag har jag ridit med bÀsta Amanda pÄ Davy och Laguna. SÄ mysigt! Vi red ute i skogen och skritta trava lite och en galopp. SÄ det har varit mest mys i skogen i helgen. Det har davy tyckt varit jÀtte mysigt sÄ han har varit sjuuuukt pigg.. Haha bus ponnyn. 
 
Nu Àr jag pÄvÀg till Ikea och ska köpa möbler och shoppa lite med familjen. Jag ska passa pÄ köpa en hylla som Àr en liten överraskning för er! Kommer bli skit snyggt hoppas jag.  
Outfiten idag blir ett par slitna jeans frÄn JC, en snygg tröja frÄn Ginatrocot, en skinjacka frÄn Kapphal och ett par converse. Bloggar mer pÄ Ikea! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback