♥ FRÅGESTUND ♥

Hejsan alla! sorry för dålig upptatering idag.. dåligt av mig. Jag får faktiskt ta och skärpa till mig! 
MEN NU SKA JAG KOMMA TILL SAK. 
 
 
Jag hade tänkt ha en frågestund där ni får fråga mig hur mycket som hellst, vilken fråga som hellst! 
Jag tänkte  att jag inte haft bloggen så länge och det är säkert nya läsare nu som inte känner till mig så mycket. Så nu har ni chansen att lära känna mig! veta mer om mig som ni tycker är intressant och som ni inte tycker jag har berättat! så klicka på kommentarer och skiv lite! inte så svårt!
 
Så nu startar FRÅGESTUNDEN!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är såå fin.
1. hur lång är du?
2. vad är davys och Lagunas dåliga egenskaper?
3. finns det någon person du saknar?
4. vad är dina mål denna termin?
5. vad är det bästa och sämsta med dig?

2013-03-28 @ 20:10:45
Postat av: Lowa

1. vilka är dina tre bästa egenskaper?
2. vad gillar du med dig själv?
3. vad är du rädd för?
4. om du fick åka vart du ville vart skulle du åka?
5. hoppning eller dressyr?
6. vad är det pinsammaste du gjort?

2013-03-28 @ 20:20:31
Postat av: anonym

1.Vad är ditt mål med davy i hoppning /dressyr just nu?
2. Vad är ditt mål med Laguna i hoppning /dressyr just nu
3. Trivs du i stockholm?
4. Vilken av dina hästar älskar du mest?
5. Vilken skillnad i personlighet har Davy och Laguna om man jämför dem?
6. Vart vill du helst resa om du fick välja?
7.Vilken hundras tycker du bäst om ?
8. Vad tycker du är viktigast , ett bra stall eller en egen ridbana?
9. Vad tycker du är skönast att rida i :dressyrsadel eller hoppsadel?
10. Vem är din bästa kompis?

2013-03-28 @ 20:22:50
Postat av: Roberto

1. Hur gör man en skänkelvikning?
2. Hur många tänder har en häst?
3. När fyller din häst Davy år?
Tack för att jag får läsa din fina blogg!!!

2013-03-28 @ 20:29:23
Postat av: Anonym

Säg några personer du saknar ifrån Gotland :)
Trivs du i Stockholm? :)

2013-03-28 @ 21:00:29
Postat av: Matilda

1.Hur höga i manken är Davy och Laguna?
2.Hur lång är du?
3.Det högsta du hoppat på Davy och Laguna?

Jättebra blogg! <3

2013-03-28 @ 21:14:28
Postat av: Anonym

Vad är ditt drömresemål och varför?

2013-03-29 @ 01:40:10
Postat av: Alma

1. Har du något mål med hästarna?
2. Hur gammal var du när du fick Davy?
3. Vad är det bästa med Davy och Laguna?
:)

2013-03-29 @ 07:23:14
URL: http://sundqvistalma.blogg.se
Postat av: clara☺

Häst/hund
Djur/vänner
Sjunga/spela piano
Vitt/rött
Sommar/vinter
Klass/godis
Ros/tulpan
Påsk/halloween
Vatten/mjölk

1favorit ämne i skolan?
2vilka bloggar läser du?
3vilken ridklubb är du med i?
4vad är dina fobier?
5 kommer din familj åka till Gotland i påsk? Eller någon hela framöver eller i sommar?

2013-03-29 @ 09:09:00
Postat av: du är min förebild!

tror du att din blogg kan bli stor?
vill du bli en känd ryttare?

du är en grym tjej vickan, du har allt, fina hästar, sång rösten, klädstilen, blogggen. du är en stor förebild för mig. jag tor på dig! fortsätt va den du är och jag kollar din blogg varje dag flera gånger om dagen!

2013-03-29 @ 10:47:54
Postat av: Alva

1. Din högsta önskan inom ridningen?
2. Favorit kläder?
3. Bästa hästen du ridit förutom Davy & Laguna?
4. Vad tänkte du när du fick reda på att Davy var din egen ponny?
5. Bästa ridlägret? Och varför?
6. Bästa & sämsta tävlingsminnet?

Saknar dig älskling <3!

2013-03-29 @ 10:48:44
URL: http://alvatimen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback