Ena tävlingen inställd för min del.

Hej svejs igen. Som ni vet ska jag tävla i helgen men Davys LC blir inställd bestämde jag mig för. Davy var ju hos tandläkaren i tisdags och då fick han domesidan (lugnade typ) och då är det tävlings karens i 96 timmar och det skiljer 2 timmar för mig att tävla alltså 94 timmar har det gått till tävlingen och jag har funderat länge om jag ska vara med eller inte, har liksom mått illa för att jag inte vetat vad jag ska välja. Om jag skulle vara med skulle det funnits en risk att dom skulle tagit ett blod prov eller att någon säger att han har det i blodet, då kände jag att det är bättre att man inte är med än att ta en risk om att jag kanske inte kommer få starta honom i någon klass på 1 månad - 1 år. Så därför stället jag in tävlingen och i stället satsar jag helt på Laguna på söndag i stället! Ska bli så sjukt kul! Davy kör vi nästa helg i stället. Jag och laguna startar bara en LC 1m på Södertörn cup. Det blir najs! Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback