En lång resa (bara martin svärd bilder)

Idag har jag suttit och kollat massor av bilder på mig och davy på martinsvard.se
vi har vaarit med på en del tävlingar som gått både bra och dåligt!
(det var flera klubbtävlingar i mellan vissa tävlingar) Alla dom här tävlingara är lok/reg och jag har tyvärr inte bilder på alla tävlingar jag varit med om så det här är bara bilder på dom tävlingarna jag har bilder på från martin svärd så alla tävlingar som är lok/reg är inte med. 
 
min första lokala och regionala hopptävling 80 cm cleround felfritt
 
Min andra lok/reg tävling 80 cm cleround felrfitt
 
en lok/reg tävling 80 cleround 4 fel och min debut i Lc 90 cm grym runda men jag missade sista hindret.
(bild från debuten)
 
Min andra Lok/reg dressyr tävling i LC1 då vi kom 4a precis utanför placering
 
Min första tävling på borta plan och min debut i LB 1m, vi red LC 90 cm och LB 1m 
vi fick en 3 placering i LC och tyvärr rammla jag av i LB men det var en jätte fin runda fram till dess. 
 
 
Min debut i LB i dressyr vi red LC2 och LB1 vi red LC2 i cleround
 
Dressyr i LC1 och LB2 han var vädligt okonsentrerad och var inte på humör för att tävla
 
 
Bland den roligaste tävlingen ! det var jätte kul. Vi red lc och han vägrade en gång men det var en fin runda sedan red vi Lb och det gick jätte bra förutom att han hoppade stillastående på ett hinder och då tyckte dommarna han stanna men det tyckte inte jag. men en gryyyymmm runda tyckte jag. 
 
'
 
Davy var lite okonsentrerad på denna dressyr tävling vi red LC1 och LB2 
 
 
nu har vi kommit till min favorit tävling! det var en grymmt rolig tävling med placering. vi red LC 90 cm 3 placering , LB 1m red hela omhoppningen utan stigbyglar men vi fick en 2 placering
 
Min favorit dressyr tävling! gick sååå bra och vi var precis utanför placering i båda klasserna sååå himla nära placering. men var så nöjd med ritterna i LB1 och LB2
 
det här var en jätte kul tävling. vi red LC1 och LB2.
vi var så sjukt nära placering det skillde bara 3 hundra delar i mellan placering 2 plats 
 
 
Den här tävlingen gick inte bra. vi hom över 1 hinder av 2 starter i två olika klasser Lc och Lb 
Jag rammlade även av på andra hindret.
 
 
Nu kom vi till min DM debut och även LA1 debut. Jag tyckte inte det gick så bra för han var ganska okonsentrerad.  vi red LB1 eller LB2 och LA1
 
 
det här var bara några av alla mina Lokala och regionala tävlingar. dom andra får ni se bildeer på någon anna gång. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du skicka på den här eposten istället alltså
Headern då jag inte kommer in på den andra
:))

Svar: OJ hade helt glömt bort att göra den där headern! lovar att fixa den under helgen! <3
Victoria Gadd

2013-03-27 @ 22:57:20
URL: http://NattisHanna.blogg.se
Postat av: katarina

Vilken resa du gjort hittills ! Ser fram emot många fina år tillsammans på både hopp och dressyrbanan<3

2013-03-28 @ 23:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback