Det magiska mailet, så nu är det klart!

Idag kom mailet från Tdb = tävlings databasen att jag nu mer tävlar för Sandö Sportryttarförening och inte Wisby ridklubb. Vi är ju fortfarande medlemar i Wrk men tävlar för SRF. Vi har letat efer den klubben som vi tycker värkar vara bra här på Värmdö, många klubbar har känds bra men Sandö kändes riktikgt bra. 
Jag  känner iallfall att jag lämnar Wrk med ett glatt leende på läpparna för det har varit en jätte bra klubb verkligen, mycket kul aktiviteter, tävlingar och rolig Facebook sida där införmation dycker upp. 
 
Det ska bli jätte kul att få veta vad den här nya klubben är, tror också att den är jätte bra med  mycket aktiviteter. 
Sandö SRF är ju en ganska ny klubb, så den har inte hunnit bli en sån stor klubb ännu men på god väg med många duktiga rytttare. Tror verkligen att det kommer bli en stor och bra klubb där väldigt många dutiga ryttare kommer tävla för. 
 
Jag har även fått va med i ett Dressyr lag i ponny allsvenskan=PAS och vi har träning lag träning på torsdag nästa vecka! Ska bli jätte kul att få veta vad det är för tjejer/ killar med i laget. Ska bli spännade. Jag har inte riktigt koll på alla tävlings datum till Pas:en ännu men det skaj jag allt se till att få upp. 
 
SRFs hemsida: http://www7.idrottonline.se/SandoSRF-Ridsport/
WRKs hemsida: http://www.wisbyridklubb.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback