Äntligen!

Hola! Jag han inte att blogga i morse men jag får göra det nu istället. Idag mår jag mycket bättre, har inte ont så jätte ont i halsen men snuvig är jag fortfarande. Men skolan blir det idag, skönt att få gå till skolan och träffa alla kompisar. Haha.. Vi har ifallfall haft spanska nu på morgonen och nu ska vi ha drama tror jag.

Dagen idag är ganska soft. Skola nu, hem softa, mamma ställde in dressyr lektionen så jag inte anstränger mig för mycket. Så jag ska nog skritta ut barbacka på Davy idag han är nog fortfarande lite trött från gårdagen. Så han får lunka lite i skogen.
Laguna ska jag nog också föröka skritta lite på barbacka tror jag vi får se! Ha det bra!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback