Underbar Ridtur :)

Assså  ååå vilken underbar tur vi hade idag
Och jag har haft en underbar kväll med min uuunderbara familj! vi har varit på bil utflykt på saltarö och sen åkte vi till evlinge och badade Nelly. SÅÅ otroligt mysigt och jag gjorde en liten film som är påväg in på videofy me :) men tillbaka till hästlivet det jag älskar. 
 
Jag mamma och Helena red ut på en mysig ridtur i skogen! vi red förbi nora och in till ett träsk som helena visade oss. Vi pratade massor och kvälls solen lyste magiskt och jag hittade smultron! men jag hade tyvärr ingen mobil med mig så jag kunde inte fota tyvärr... :( 
Men kul hade vi! mamma red Dhepla för första gången! en islandshäst som är helenas mammas häst! såå kul! en riktig stabil häst som bara går framåt igenom all tärreng! riktigt fin häst. Skogs mulle som det kallas ;)
Vi pratade om allt möjligt och helena kommer ner till gotland i sommar någon stans i slutet av juli. ska bli kul! och sommarplanerna nu som ska hända är magiska! inlägg kommer ;) 
 
hhiihih love life! underbar tur! tusen tack <3 kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamms

Underbaraste kvällen på länge<3

2013-06-21 @ 00:08:47
Postat av: Anonym

<3

2013-06-21 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback